Monday, February 28, 2011

უსათაუროდ

გარეთ მაგრად ციოდა და გიოსთან ვერ წავედით ( იქნებ ასეც ჯობს)  თან მე გავცივდი და ... სამაგიეროიდ დრო მაქვს პოსტის დასაწერად ვფიქრობ ჯერ ვერ გამიცანით ისე როგორც მინდოდა გაგეცანით მაგრამ ამას ეშველება ... ალბათ ეს ბლოგი ერთი უაზრო გოგოს უაზრო დღიურს გავს  მაგრამ ეს ასე არაა.. მე ყველა თქვენგანს ვინც ერთხელ მაინც წაიკითხავს ბლოგს მინდა ვუთხრა მე გიყვები იმას რაც ხდება და არა იმას რაც მოხდა , მე გიყვები იმას რასაც ვფიქრობ და არა  ვამტკიცებ...  ბევრჯერ მითქვამს  არა როცა ვგულისხმობდი კი ს  მაგრამ ეს მხოლოდ იმიტომ რომ ჩემი თავისთვის დამემტკიცებინა ის რასაც ხვებს ვეუბნებოდი  გამომივიდა თუ არა ეს საკითხავია მაგრამ მე ხომ ვცადე? ბოლოსდაბოლოს "თუ არ შეეცდები ჩათვალე  რომ არც გიცხოვრია" ... ეს ჩემი ფრაზა არაა მაგრამ ჩვენ ხომ მიჩვეულები ვართ მზამზარეულის საჩვენოდ გამოყენებას  .... :)

No comments:

Post a Comment